۱۳ بهمن ۱۳۹۰، ۱۱:۰۲
کد خبر: 30793943
T T
۰ نفر

تهران- دومين كنفرانس بين المللي 'هاليووديسم و سينما' همزمان با نخستين روز برپايي سي‌امين جشنواره فيلم فجر با حضور دكتر محمود احمدي نژاد رييس جمهوري درمحل نهاد رياست جمهوري افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، كنفرانس بین المللی هالیوودیسم و سینما روز پنجشنبه درحالی در تهران آغاز بكار كرد كه جمعی از فعالان سینمایی از كشورهای آمریكایی، اروپایی، آسیایی و افریقایی در آن حضور داشتند.

منتقدان جدی به سیاست های پشت پرده فیلم های هالیوود از كشورهای مختلف بویژه آمریكا و همچنین تعدادی از هنرپیشه‌های هالیوودی منتقد همچون شان استون از آمریكا ، ایزابل پیزانو هنرپیشنه معروف اسپانیایی و بئاتریس پیگ ندا مستند ساز معروف فرانسوی در این كنفرانس حضور دارند.

متفكران و فیلمسازان غربی كه میهمانان این كنفرانس هستند از میان كسانی انتخاب شده اند كه منتقد سیاست های هالیوود محسوب شده و نقدهای جدی به موضوع تخریب خانواده از طریق سینمای هالیوود دارند.

سید محمد حسینی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، جواد شمقدری معاون امور سینمایی وزارت ارشاد، غلامرضا منتظمی دبیردومین كنفرانس هالیوودیسم وسینما و جمعی از اندیشمندان و سینماگران داخلی و خارجی در این مراسم حضور دارند.

كنفرانس بین المللی 'هالیوودیسم و سینما' 13 تا 15 بهمن ماه در حاشیه سی‌امین جشنواره فیلم فجر در مركز پژوهش‌های فرهنگی وزارت امور خارجه -سازمان مجامع ایرانیان- برگزار می‌شود.

جشنواره بین المللی فیلم فجر از 12 تا 22 بهمن ماه برپاست.

فراهنگ**1055**1319
۰ نفر

سرخط اخبار فرهنگ